Preguntes freqüents - FAQ

P: Tenen control de qualitat?
R: Controlem al detall la qualitat de la feina fent seguiment durant el procés per tal que cada fase de la reparació sigui feta correctament.

P: Com puc saber quan estarà llest el meu vehicle?
R: Facilitem al client el que pugui fer el seguiment de la seva reparació. Estem desenvolupant un sistema informatitzat amb sensors que facilitaran en temps real la fase del procés de reparació en que es troba el vehicle.

P: Quan tarden a fer la reparació?
R: Fem que els temps de cicle s’escurcin de tal manera que el vehicle s’immobilitzi el mínim temps possible.

P: Em lliuraran un vehicle de subtitució?
R: Facilitem al client un vehicle de subtitució gratuït de les mateixes característiques i prestacions que el que li reparem (en funció de la disponibilitat)

P: Fan alguna revisió del vehicle?
R: Cada vehicle és revisat no solament en com ha quedat de xapa i pintura sinó quin es el seu estat mecànic-elèctric, informant al client de les deficiències observades i proposem una solució pressupostada.

P: Netegen el vehicle?
R: El vehicle és lliurat absolutament net, tan de dins com de fora.

P: Si no vull vehicle de subtitució com vaig fins a casa?
R: Acompanyem el client a casa seva si no es queda vehicle de substitució o li facilitem una solució de mobilitat.

P: Em poden venir a buscar el vehicle sinistrat a casa?
R: Disposem de servei de recollida i lliurament (amb plataforma) al domicili del client dins de un radi d’acció concret
radi de 25 Km: reparacions superiors a 600€
radi de 50 Km: reparacions superiors a 1.200€

P: Quina garantia tenen?
R: Garantia de dos anys en xapa i de per vida en la pintura atorgada per CertifiedFirst

P: Tinc un cotxe vell que funciona perfectament, em costarà molt fer-li xapa i pintura?
R: Per a vehicles d’edat no inclosos en pòlisses a tot risc ens adaptem en preu, prestacions i finançament per salvar i recuperar vehicles que a lo millor anirien a la ferralla i deixarien al client sense vehicle. (Preus amb descomptes especials)